13 juni 2007

Det har varit en sån där dag! Ja just precis en sån!

När allt datormög bara bestämmer sig för att ta sovmorgon och skita i att jag blir riktigt förbannad.
Jag tycker att det är lågt!
Men jag ger mig inte, så nu rullar alla datorer som de ska. Har installerat en ny lacie raid. Det är en fin liten klump innehållandes 4 diskar. De fyra diskarna går ihop i par om två och två, dessa enheter speglar sedan varandra hela tiden så att allt material hela tiden finns dubbelkopierat, visst är det fiffigt. Sen skulle jag trycka i mer ramminne i G5an, då skulle den tjura såklart och ville inte starta igen, men med lite support så rullar den igen med 3 härliga gb ramminne.

Det är härligt med tekniksnack, det gör att jag känner mig väldigt manlig!

Idag hade jag ju tänkt ge mig ut i kvällens solstrålar, sitta och njuta av en öl på nån uteservering och lysssna på stadens myller.
Men nu är det ju kass väder, så det blir väl till att städa lägenheten eller nåt annat skittråkigt.

Lite fin musik ska det bli af!

Inga kommentarer: