21 juni 2007

älskade övertid!

Det är mycket nu, i dessa dagar innan semestern.
Slutleverera, fakturera.
Tiden springer iväg alldeles för snabbt, hinner inte med hälften av allt.
Lever på kakor och kaffe, min kropp behöver lite omtänksamhet snart.
Den där tågluffen hägrar på horisonten, måste sätta mig in i det lite mer nån dag.
Det skulle ju vara riktigt gött, en ryggsäck, en kamera och Europa, det kan väl inte gå fel?

Sommarloven är inte vad dom en gång var, för en nästan ofatbar lång tid, en evighet framåt var man bekymmerslös. Bara sol och bad i tankarna, kanske lite flickor också. Nu är det planering och strukturering till bristningsgränsen, den helgen där och den helgen där. Sen var det mörkt igen, höstlöven faller och i ungefär en dag är det mysigt, sen kryper sig vinterdepressionen allt närmre. Jag känner mig väldigt positiv när jag sitter här i juninatten, t-shirt och shorts, balkongdörren på vid gavel för att släppa in frisk luft. Det är nice! Men sorry folks, snart är det kallt och jävligt igen.


Andra bloggar om:

Inga kommentarer: