24 september 2007

ja och så här ser den ut, v39 alltså

Godkväll och godmorgon Teddy, du läser ju aldrig mail på kvällen :)

Nu sitter man här med en drink i handen på kalymnos och hör vågorna skvalpa, blir nog ett nattdopp sen.
Ska blir rikigt gott med två veckor här, behöver lite avkoppling nu, hoppas ni är riktigt avundsjuka.
Jag har inte sagt något till Ralf men det kan ju bli en överraskning imorgon :)

Haha om det vore så väl va, jag ska åtminstonde försöka drömma mig bort mot den där stranden inatt.

Vecka 38 ser ut så här för mig:

Måndag:
kalibrera skärmar, kommer nog lite tidigare så jag kan härja i lugn och ro.
fota duschdraperierna till biltema, skulle behöva stora paraplyet till detta.
lev mejeriet
fota tvättlina med kläder, skaffa rekvisita till detta, hur är det med bilen?
kommer få ett mail från thorn design ang vilka bilder dom vill ha som jag tog på fleninge gästgiveri, ett 20 tal tror jag det blir.
Fota biltemabilden med löv om det är fin himmel, har skaffat löv idag.

De andra dagarna är öppna förutom mötet med Öresundskraft som var tänkt på fredag kl 10 men som ev. kan bli på ons eller tors, dom velar lite.
Har varit dålig på att ta tag i visningar, det får det bli ändring på i denna vecka, vi kanske kan gå igenom detta mer på måndagsmötet vilka ni redan har ringt osv.
Vid lediga stunder ska jag också försöka få indexerat mina bilder till imagestore, förutsatt att ralf hinner prisbedömma dem först.
Jag och sen lär där ju kommer mer biltema under veckan så där är väl lite smått hr och där att ta tag i.


Hälsningar
Anders Ebefeldt

Inga kommentarer: