16 november 2007

hemsida

Eller ett bildgalleri snarare kanske, inget krångel, bara en sån där vit och fin enkel sida som många fotografer har.
-96 nån gång gjorde jag min första hemsida efter att ha läst en bok om html, det var på den gammla 4.86an med 100mb i hårddiskstorlek. Det var typsnitt av alla de möjliga slag, blinkande knappar och gud vet vad, behållningen i det hela var mest att få koden att funka och att den verkligen gjorde det efter många felsökningar. Jag minns också min hemsida som bara handlade om minidisc, idag förstår jag inte tanken överhuvudtaget, men då var jag en sann entusiast. Alla modeller med tillhörande speccar listade jag på min sida, det var tider det. De senaste åren har jag legat lågt med hemsidesproduktioner men jag börjar känna mig mogen igen. Får fundera lite på det här tror jag.

Ooh min gammla favoritsida fanns fortfarande kvar, www.minidisco.com. Hade ju vart skoj att köpa en minidiscspelare nu när alla ska flasha runt med sina iPoddar.

Inga kommentarer: