12 december 2007

som en låt ungefär

livet alltså, önskar man kunde lägga en partyblandning i playlisten, men det går ju inte och man får stå ut med lite skit mellan blandbanden.

Skägget är långt, inte så det fastnar i brevlådan, men ändå. Retar säkert någon, kul, man får väl prova på om man kan. På gymnasietiden trillade jag i trappan med händerna i fickorna och slog hål i hakan. Martin skrattade och sa du kommer ju inte få något skägg där, det kommer jag visst få sa jag, och det fick jag inte. Typiskt. Angående gymnasietiden ska jag inte säga att jag saknar den, var så feg då, gjorde mest vad andra sa att jag skulle göra och skägg hade jag definitivt inte.

Hittat The new division. Goa låtar. Här nån kille som gjort en cover på deras låt Rockets.



Förresten, har i lekt leken då man beställer gratiskataloger i mängder till någon kompis, det kan vara alltifrån garntidningar till sydafrikaresekataloger, galet störigt, ännu mer störigt när det beställs provexemplar av "tena for men" så att den förmodade läckra brevbärskan tror att man är inkontinent. Menmen hämnden är ljuv Johan, hehe, här ska beställas!

Inga kommentarer: