23 januari 2008

så ska en deadline hanteras!

Haha, 23,59 lämnade mailet med bilderna min dator, får be till gud att inget fuffens händer på vägen nu.
Precis som man kunde ha förutspått långt i förväg spårade datorn ur ungefär 23.25 och meddelade mig att startskivan nästan är full, var god frigör plats. Efter att ha skyfflat över lite filmer till den externa disken hade jag ungefär en kvart på mig att få upp bilderna, spara ner dem i rätt format och sedan maila iväg. Nu kan man andas ut, lite...

Blev lite bilder från tågluffen i somras bl.a. Mitt löfte till nästa månad som jag antagligen inte kommer hålla är att vara ute i lite bättre tid.

edit: postade inte det här inlägget 23:57 som blogger säger här nedan, av någon anledning sätter blogger tiden efter när jag trycker på knappen "nytt inlägg" och inte när jag trycker på publicera inlägg.

hide and seek

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mto vem/vilka är det du håller en deadline?

Anders Ebefeldt sa...

läs föregående inlägg :)