14 februari 2008

vårvittring

vårkänslor II

Lapade lite sol tillsammans med de fina damerna idag, inte fy skam.
Just nu sitter jag och kollar bh&photo en gång i kvarten för att se om de har uppdaterat min order, men inte. Har äntligen beställt mig en fast 50mm optik. Om jag nu händelsevis av någon anledning skulle slippa betala svensk moms för att någon skrev "grattis till examen!" på paketet så innebär det att jag betalar vad optiken skulle kostat begagnad här i Sverige plus att jag får en fin domkeväska och lite annat lulllull på köpet. Det är ju lite tokigt.
Överväger att gå hem och laga punkteringen på min cykel, fast kvarten det tar att gå till studion är ganska fridfull. Jag hinner lyssna på ungefär 3 och halv låtar och det är alldeles lagom för att ge pepp för resten av dagen, så cykeln kanske får vänta ett tag till då.

Inga kommentarer: