19 juni 2008

Trevlig helg

Allesammans!
Åter igen blir midsommardestinationen Arild ute vid Kullaberg. Det börjar bli en fin tradtion. Trots dåliga väderprognoser tror jag nog att det ska kunna bli lite barfotafotboll, sill och nubbe, jordgubbar, kvällsbad och uppesittande till gryning. Ska bli riktigt skönt att få koppla av en smula och andas havsluft.

Inför semestern pratas det just nu om en tripp till Azorerna, bad med delfiner bjuds det på tydligen. Verkar härligt, någon som varit där? Thailandsplanerna skjuts på framtiden, verkar vara för varmt och fuktigt där just nu.

Måste få ur mig lite ilska också, i måndags, natten till tisdag var det någon hal rackare som la vantarna på min fina cykel. Hoppas du skäms riktigt ordentligt! Nu får jag ta mig fram till fots tillsvidare. Tiden var riktigt illa vald att cykeln snodd, Martin pratar om cykling på Söderåsen och Hallandsåsen nu i sommar och jag har nog inte varit så sugen som jag är nu på att cykla på flera år. Fy för.

Till sist, en av de bilder jag gjorde för ett tag sedan nu till en trycksak för Bain o Company.

Inga kommentarer: