03 januari 2010

Januari

Ja här ekar det av ödslighet får jag säga, men efter lite påtryckningar har en smula ny inspiration infunnit sig. Vi får se hur länge det varar.

Jag hade egentligen tänkt lägga upp en hel serie bilder från vår utflykt till mormors 85 års kalas i trollhättan. Jag sparade ner alla bilder med hjälp av ett macro i photoshop, men när jag öppnar mappen där bilderna ska ha sparats ner ligger där bara en av alla bilderna. Macrot har skrivit över filen varje gång jag använde det. Kul! Därför lägger jag bara upp en bild idag, på det fina eftermiddagsljuset som letade sig in i vår lägenhet tidigare idag.

För övrigt är det slut på ledigheten nu, imorgon börjar vardagen igen.
Nu ska jag och Elin kika på "stjärnorna på slottet", Ranelid är kung!



skjortan

Inga kommentarer: