14 juli 2007

Budapest

Efter ett langt nattag fran Krakow kom vi imorse fram till Budapest. Blev inte sarskilt manga timmars somn! Precis nar man hittat en stallning dar man skulle kunna sova iaf ett litet tag knackade det pa kupedorren, passport eller tickets sa dom, again sa jag!? Totalt var dom nog inne och skulle kolla 6 ganger. Kim tog mig med till szechny badet som ar ett badhus med naturliga kallor, vattnet var c 37 grader varmt sa till och med jag kunde ligga i flera timmar, det behovdes efter den resan. Tyvarr fick jag inte med mig solkramen sa ryggen ser ut som en tomat. Just nu letar vi billiga hostels, men jag tjuvskriver i bloggen lite under tiden.

Allting verkar vara stangt har i Budapest en lordagkvall!?! tog ett bra tag innan vi fann nagot internetcafe overhuvudtaget, skumt. Ska leta reda pa lite mat nu, ar riktigt hungrig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag avundas dig! du skulle tatt med mig i din väska :D
sverige är bra, sitter på jobb nu, har jobbat förmiddag hela helgen, och festade som en gris i fredags - alltid lika härligt :p
Nej, blir ingen resa i år, kanske i höst. vem vet, jag väntar just nu bara på att sommarvärmen ska komma hit. är faktiskt riktigt fint väder idag, inga moln och säkert upp mot en 22grader.
ha de så bra :D
puss o kram

Anonym sa...

Hejsan lillebror

skönt att höra att du har det bra, kul att läsa om hur du har det! Akta din rygg och njut, det är du väl förtjänt av! Jag vaktar din lägenhet ett tag till så den ska stå kvar när du kommer hem... Ha det så gott
Kramar!