25 augusti 2007

kaos

Ja men det är väl bara att köra på nu när skrivarlusten faller på.
Dagen börjar med att jag går ner till 7/11 för att köpa mjölk till min havregrynsgröt, tomt, jag står och stirrar ett tag, fattar inte riktigt, den kan väl inte vara slut? Måste finnas här nånstans. Jag frågar tjejen i kassan och får ett svar jag inte ville ha. Jaha, jaa, jag tar väl en kanelbulle istället då säger jag. Går med trötta steg uppför alla fyra våningar igen och in i min lägenhet, sjunker ner i soffan och somnar nästan innan jag satt mig. Knaprar lite på min kanelbulle och slår en blick på nyhetsmorgon innan det är dags att banka sömnen ur kroppen och traska iväg till studion (eftersom cykeln fortfarande inte är lagad förstås) Jobbar hela dan, jobbar över lunchen, jobbar til sist för länge för att det ska kännas motiverat att käka något innan jag går hem för dagen. Hemma igen, sjunker ner i soffan, sluter ögonen. Hungern är ganska intensiv nu, står emot ett tag till, ända tills jag till sist pallrar mig ner till mataffären och handlar på mig en sockerbomb utan dess like. Sockerkoman började släppa sitt järngrepp om min kropp nån gång efter midnatt och nu sitter jag alltså här.


_MG_3708



Andra bloggar om: ,

1 kommentar:

Anonym sa...

porrbilden ^^ haha awww. varför svarar du inte i tlf kl halv 4 en söndag morgon? :p