31 december 2007

2007

Precis som ljuset bredvid mig flämtar allt långsammare och är på väg att brinna ut är det nu mindre än ett dygn kvar till vi träder in i det nya året. Spännande. 2007 var ett händelserikt år, och det gick förstås oväntat snabbt, vart tog det vägen? Det känns inte som att det var ett halvår sen jag och Kim satt och svettades på ett tåg någonstans i ett alldeles för varmt Bulgarien, men klockan snurrar och dagarna springer iväg. Nu ska jag slå ihjäl några av de sista timmarna på det här året med lite härlig sömn. Imorgon blir det några frostiga och kalla timmar timmar på Söderåsen med kameran. Kvällen avslutas med en, förhoppningsvis, hejdundrande fest hos Lina. Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Udda måste jag säga. Jag googlade på hål-i-hakan, varav din blogg kom upp. Jag har precis själv hamnat i bloggvärlden och jag måste säga att det känns sådär. jag är ganska dålig bloggare. fan. jag måste leta vidare efter en hål-i-hakanbild!