02 augusti 2007

tillbaka i matchen

Nu känner jag mig bloggsugen igen.
På med lite musik och spela skiten ur den nyinflyttade grannen, ja man måste fostra dom tidigt, lära dom vad det är som gäller.
Sanningen är att jag igår mötte grannen, som jag ännu inte lärt mig namnet på tyvärr, och som då kom bärande på en fet baslåda i marmor. Kan man ha en baslåda i marmor!? Ja det såg iaf ut som det. Jag satt i bilen med Ralf min chef och han frågade: ska dom där in till dig?
- nejnej, jag har mina grannar, det är lugnt.
Tji fick jag nör jag mötte killen i hissen uppe på min våning. Paret som bodde till vänster måste ha flyttat ut när jag var ute på resan. Så nu går jag här lite småorlig, undrar hur det här ska sluta. Hade ju gjort mig hemstadd med att höra hur den förra grannen dagligen klappade i händer och skrattade så att det skakade i väggarna, vet inte åt vad, men det var ganska trevligt.

Inga kommentarer: